Home
Write
Language
Login
T
tss
@39959615
ウニは不味くない【テスト】
ウニ はじめて お金配りおじさん
2021-06-18 11:53
Words count: 304
ウニは美味い。

小さい頃に回転寿司でウニを食べたことがある人は口を揃えて「ウニは不味い」と言います。

- 90.0 % More to go -
Pay 0.0000010 BTC (≈$0.1218) to continue reading
and receive early reader revenue (Rules)
This post is a virtural product selling on Quill, IT WILL NOT REFUND once paid. Please pay with caution.
Pay to Read
Already paid? Try to Login
0 0
0 times bought
•
0 times reward
Comments 0
T
tss
@39959615
Subscribing: 0 Subscribers: 0
Didn't leave anything
Subscribe
Related Posts
S
はたらいてみて一週間。みえてきたもの。
T
お金配りおじさん&おばさんが増えそうなお話
Rules Stats Help Github Twitter Discord

Login

Read, write, and earn crypto rewards.

Connect Wallet
T
tss
@39959615
Subscribing: 0 Subscribers: 0
Didn't leave anything
Subscribe
Related Posts
S
はたらいてみて一週間。みえてきたもの。
T
お金配りおじさん&おばさんが増えそうなお話
Rules Stats Help Github Twitter Discord